Teslimat ve İade/Değişim


- Siparişim ne zaman kargoya verilir. Kargo takip kodu ne zaman bildirilir.

Her iş günü saat 15 kadar gelen siparişler aynı işgünü Sürat Kargo'ya teslim edilir.

Kargoya verilen siparişlere ait kargo takip kodu ertesi sabah saat 10 a kadar müşterimizin e-mail adresine gönderilir.

- Çalışma gün ve saatleriniz nedir?

Firmamız ctesi ve pazar günleri kapalıdır. Bunun dışında Resmi tatillerde (1 Ocak, 23 Nisan, 1 Mayıs, 19 Mayıs, 16 Temmuz, Şeker ve Kurban Bayramı, 30 Ağustos, 29 Ekim) kargo çıkışı yapılmamaktadır.

Çalışma saatlerimiz: Sabah 9-akşam 18 arasıdır. Depomuz öğlen yemek saati, 12-13 arası kapalıdır.

- Size nasıl ulaşabilirim?

E-mail adresimiz: bebeshopofis@gmail.com, Whatsapp hattı 0532 5270090
Firmamız gerek iz bırakması gerekse daha kaliteli bir geri bildirim için e-mail veya whatsapp ile gelen taleplere daha kalıcı ve hızlı cevap vermektedir. Bize her zaman telefon ile de ulaşabilirsiniz.
 
- İade/değişim için kargo adresiniz nedir? Kargoyu alıcı ödemeli göndermek mümkün mü?
 
İade/değişim için kargo adresimiz:
Alıcı: Mahdum Ticaret, 
Güngören Mh., Töre Sk.18b, Taşdelen, Çekmeköy, İst.
 
İade ve değişimler alıcı ödemeli gönderilebilir. Ancak ödemeli gönderilen iadeler mutlaka Sürat kargo ile gönderilmelidir. 
 
Alıcı ise mutlaka "Mahdum Ticaret" olmalıdır. Cari kodumuz 1239011846 , bu kodu paketin üstüne yazmanız veya sürat kargo yetkilisine söylemeniz yeterlidir.  
 
- İade/değişimlerde dikkat edilmesi gereken noktalar:
 
Diğer kargo firmaları ile ödemeli gönderilen kargolar, ödemesi olacağı için depomuz tarafından teslim alınmamaktadır. İade/değişim kargoları, kargo ücretinin peşin ödenmesi halinde istenilen kargo ile gönderilmesinde bir engel yoktur. 
 
Faturasız gönderilen iadeler kabul edilmemektedir.
 
- Değişim yapmak mümkün mü?
 
İade edilen ürünler için değişim yapılması mümkündür. bu durumda iade edilen ürün ile birlikte bir kağıda istenen yeni ürünü yazıp bize gönderiniz. İstenen ürünün stoklarımızda olup olmadığını lütfen sitemizden kontrol ediniz. Depomuz iade ürün ile birlikte gelen dilekçenizi işleme alacaktır. Değişim ürünleri depomuz tarafından müşteriye gönderilirken, kargolar alıcı ödemeli gönderilir. Sürat kargo ile olan anlaşmamız çerçevesinde 10TL kargo bedeli kargo elemanı tarafında sizden istenecektir.  
 
İade ve değişimlerde ürünler mutlaka faturası ile birlikte gönderilmelidir.
 
Arzu eden müşterilerimiz depomuza bizzat gelerek siparişlerini elden teslim alabilir, iade ve değişimlerini yapabilir. Lütfen gelmeden önce bize telefon veya mail ile bilgi veriniz. 
 
- İade/değişim ne kadar süre içinde yapılmalıdır.
 
Ürün iade veya değişimi 1 ay içinde yapılmalıdır. 
 
- İade'ye ait ücret geri ödemesi ne zaman ve nasıl yapılıyor.
İade ürün bize ulaşınca gerekli kontrol yapılır, ürünün tekrar satılabilir özelliği kaybolmadı ise (etiketi vs koparılmamış olmalı) siparişin ödemesi hangi yolla yapılmışsa aynı yolla da iadesi yapılır. Kart'a yapılacak iade bankaya bildirilir. Banka 3-4 işgünü içinde iade tutarını müşteri ekstresine yansıtır. Havale ödeme iadeleri ise müşterimizin banka hesabına yapılır. Bunun için müşterimizden 2 bilgi istenir. hesap adı ve IBAN no. bu 2 bilgi gelince eft 2 işgünü içerisinde yapılır. 
 
- Sitedeki bütün ürünler stoklarınızda mevcut mu?
 
Siteden yer alan ürünlerin tamamı stoklarımızda mevcuttur. Stok takibini sitemiz üzerinde yapmaktayız. Nadiren de olsa stok hatası olması durumunda müşterimiz aynı iş günü bilgilendirilmekte, alternatif ürün sunulmakta veya ücret iadesi yapılmaktadır. 
müşteri hizmetleri
0532 5270090
256 BIT SSL
Güvenli Alışveriş